Skip to content

重要なお知らせ


平素より嶋ノ屋オンラインショップをご利用いただき、誠にありがとうございます。

このたび、嶋ノ屋オンラインショップは2024年11月24日をもちまして閉店いたしました。
これまでのご愛顧に心より感謝申し上げます。

なお、今後は「嶋ノ屋楽天市場店」をご利用いただけますと幸いです。
楽天市場店では、楽天ポイントもご利用いただけますので、 よりお得にお買い物をお楽しみいただけます。

◆嶋ノ屋 楽天市場店は こちら

引き続き、変わらぬご愛顧を賜りますようお願い申し上げます。

株式会社嶋ノ屋

Q: Can I display or change the next delivery date?

← Back to Q&A

Click on the subscription list.

Open the subscription product details.

There is a "Change" button under "Next scheduled delivery date" on the order details screen of My Page.

When you press the change button, the screen for setting the estimated delivery date and delivery time opens.
It's hard to understand, but there is a ✅ at the arrow. Since it is locked, please remove the ✅. (pre-locked to prevent mistakes)

Select the date and time you want to change and click the "Save" button.

A confirmation screen will be displayed, and if you press the "Change" button, the change of the delivery date will be completed.

Click OK.

The changed delivery date and time will be reflected in the "Estimated delivery date" field.

← Back to Q&A